Friday 7 June 2013

Selamat pengantin baru & happy birthday Abg Izzue Islam


  Assalamualaikumm..
   Entri kali ny aku just nk ucpkan selamat pengantin baru buat abg Izzue n kak Awin yang telah
melangsungkan perkahwinan pada 2 jun 2013..Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.Alhamdulillah,dgn hnya sekali lafaz Kak Awin sah menjadi isteri Abg Izzue.Ny ada aku serta kan video nya..
hope uolls enjoy this video



Bersama-sama dengan video ini aku nak sertakan sedikit gmbar suasana perkahwinan abg Izzue dgn Kak Awin ny sikit.Ini sekadar gambar yg di ambil dari intrnet jerr..Aku tak p wedding dyaa.


            

haa ny gmbar forteen time hadiri majlis tuu.

For your info,tanggal 2 Jun ny juga merupakan hari ulangthun kelahiran abg Izzue yg ke-23 taw.Happy Birthdayyy Abg Izzueee..

Haa ny haa gmbr celebration nyerrr...

gmbr ny diambil dri Facebook FFC





haa ny dri gua.com.besauu n cntekk kek tuu.
 Apapun sebagai seorang Forteenagers, kami sentiasa mendoakan yang terbaik untuk rangers kami..Lepass ni siapa pulakk dalam kalangan Forteen yg akan menemui jodohh..tunggu lah yerrr..

No comments:

Post a Comment