Friday 22 March 2013

Story2 pasal Forteen

Assalamualaikum.
Cerita ini bermula daripada aku menonton rancangan Mentor di Tv3.Petang tu aku ada tengok yang rutin harian peserta2 mentor.Time tu ada la sesi praktis KJ protege Adam.Malam tu dia nak present lagu Berdua Bersatu.Time tu aku macam tertanya-tanya."Aik,sapa tu?napa muka macam Lee Hong Gi ja.Malam ni nak tgok lah konsert mentor".Malam tu time Kj nyanyi aku pun tengok lah."Oh kumpulan Forteen."Sebelum tu dah pernah dengar lagu tu tpi tak pernah tengok muka diaorang.Hah tunggu lagi scann lah spa eh tadi muka macam lee hong gi tu?Tupp nampak Mr. cute di samping Mr lee hong gi Malaysia!!!hah tggu lagi.Habis2 tu terus bukak internet type "FORTEEN"."Ow yang macam lee hong gi tu Ameer nana dia.Eh yang cute tu sapa?Eh ARIZ!Lagi2..Izzue dgn One(pun comel jugak)" Starting from it, tutup buku kpop cekk.Tiap2 kali asyik cari something pasal Forteen.Huh hebat penangan Forteen tu.Sampai Kpop pun jadi no. 2.
dari kiri:One,Ariz,Ameer,Izzue

Setelah bertemu dengan Forteen aku bertemu pulak dengan keluarga Forteenagers yang amat baik hati.Diaorang tuh seriously memang ramah n very open.Bila masuk jer group Forteenagers tu terus di sambut.Seriously bila enter group ni dah rasa macam dapat keluarga yang harmoni.Dah macam keluarga sendiri lah.Semua berkongsi tanpa ada hasad dengki,tak da perbalahan antara satu sama lain.Kata lain,serba lengkap lah.Memang terbaik!Dia punya Admin pun hah terbaik..tanya soalan ja confirm ada respon.Sesungguhnya pertemuan dengan Forteen n Forteenagers(FFC) adalah suatu pekara yang terindah dalam hidup walaupun hanya sekadar bertemu dalam internet.Apapun aku teringin sangat nak jumpa Forteen,Forteenagers,akak Ima n keluarga ni depan2.Harap2 termakbul lah.

No comments:

Post a Comment