Monday 10 June 2013


    Assalamualaikum n salam sjahtera..
    10 jun 2013 merupakan hari bermakna untuk artis kesayanganku,Abg Ariz Forteen.Hepy Birthday!!!!semoga pnjg umo,murah rezeki,sukses selalu,dirahmati Allah,ceria selalu,bhgia di samping yg tersayang dan yg paling penting  sentiasa bersama kami Forteenagers..
this is our birthday boy
Seronok tgk Forteenager Family yg laen celebrate birthday Abg Ariz..Haii kalaulah aku duduk area2 sana,hmm boleh join..Seriously teringin gler nk join event dgn diaorg..Video yg di update dlm group tu mengharukan aku lah bila tgk Abg Ariz nanges buat kali pertamanyaa..cute glerr,tapi rasa mcam nk nanges sama..

haa tu dyy video nyaa..waaaaaaa:( Abg Ariz kita nanges sbab terharu dpt iphone5 dari mak Jiah..



  Aku kt sini tak mampu nak hadiahkan apa2.just boleh kasi ini haaaa dari jauhh

kad lukisan sndrian berhad yg agak buruk rupa
 Apapun aku kat sini sentiasa mendoakan kebahagiaan Abg Ariz dan sentiasa akan menyokong kerjayanya dan Forteen forever n everr..Akhir kata,aku berharap suatu hari nanti aku akan dapat jumpa dengan semua Forteen n Forteenagers Family.. sayangg korang semua..
nahh love yg banyak ny untuk korang semua


No comments:

Post a Comment